سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سنگنوردی قهرمانی آسیا - سنگ‌نورد کره‌ای قهرمان سختی مسیر بانوان - قوش ؟؟؟؟؟؟؟ میای !!!! بیا .....

چهاردهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا که در سالن فجر کرمان جریان دارد، روز پنجشنبه چهره‌های برتر خود را در رشته سختی مسیر در قسمت بانوان شناخت

با مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای سختی مسیر مردان چهاردهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا که از ۲۸ شهریور ماه با حضور ۱۰ تیم در سالن فجر کرمان آغاز شد عصر جمعه ۳۱ شهریور به پایان رسید. در مرحله نهایی مسابقات سختی مسیر مردان که عصر روز پنجشنبه برگزار شد ، " سان سان کان " از کره جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت و " جای کیم " از کره جنوبی و " ایتو هایدی کازو " از ژاپن در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. محمد جعفری ، امیر پیرویسی و حمیدرضا توزند جانی از ایران در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند. در رقابت‌های سختی مسیر بانوان" جین کیم" از کره جنوبی بر سکوی نخست ایستاد و "لی پینگ هیونگ "از تایوان و "هیو تینگ لیو" از هنگ کنگ در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. در این بخش از مسابقات شش سنگنورد ایرانی حضور داشتند که از راه یافتن به مرحله نهایی بازماندند.

دربخش سرعت آقایان 29سنگنوردحضورداشتند که در نهایت سنگ نورد اندونزی به نام "آسموروگلاپاندو" به مقام قهرمانی دست یافت دیگر سنگ نورد اندونزی به نام "یالیکانتوابوذر" به مقام دوم رسید و سنگ نورد چینی به نام "اگزوچی چن" درسکوی سوم این رقابت ها ایستاد.
دربخش سرعت بانوان دوسنگ نورد اندونزی به نام "هندرا واتی اگن اتی" و "نلی واتی" به ترتیب اول و دوم شدند و سنگ نورد هنگ کنگی بنام "لای شو چنگ" سوم شد.

۲۲سنگنورد زن و ۳۶سنگنورد مرد در دو رشته سرعت و سختی مسیر در این دوره از مسابقات شرکت داشتند



سرطناب» مهندس م.ص...... . ساعت 2:35 صبح روز جمعه 86 مرداد 19