سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سقوط یک صخره‌نورد زن هنگام تمرین از صخره - قوش ؟؟؟؟؟؟؟ میای !!!! بیا .....

 سقوط یک صخره‌نورد زن هنگام تمرین از صخره

 

یکی از اعضای گروه صخره‌نوردی که در حال تمرین بر روی سنگ چکمه بندیخچال دربند بودند، در حادثه‌ای ناگهانی از ارتفاع بیش از 10 متری سقوط کرد و دچار شکستگی شد؛ مصدوم حادثه با بالگرد اورژانس به بیمارستان انتقال داد.

به گزارش خبرنگار«حوادث» ایسنا، حدود ساعت 13 و 5 دقیقه روز بیست و ششم مرداد ماه، یک مورد سقوط از سنگ چکمه بند یخچال دربند از طریق مرکز فوریت‌های پزشکی (115) به اطلاع امدادگران کوهستان جمعیت هلال‌احمر شمیرانات تهران رسید.

امدادگران نیز به محض اطلاع از این حادثه در قالب یک تیم 4 نفره به منطقه مورد نظر اعزام شده و پس از گذشت 25 دقیقه با حضور در محدوده سنگ چکمه مشاهده کردند: زن جوانی حدودا 22 ساله که به همراه یک گروه 10 نفره برای صخره‌نوردی به آن منطقه رفته بود، از ارتفاع بیش از 10 متری سنگ چکمه به طرف پایین سقوط کرده و از ناحیه آرنج دست و زانو دچار شکستگی شده است.

در این میان یکی دیگر از اعضای گروه نیز که با مشاهده سقوط این صخره‌نورد به سرعت برای جلوگیری از شدت حادثه برای نجات جان وی اقدام کرد، از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گفته یکی از اعضای این گروه که خود برای نجات فرد آسیب‌دیده وارد عمل شده بود، زن مصدوم یکی از کارآموزان کلاس‌های صخره‌نوردی یک انجمن کوهنوردی است که به منظور شرکت در کلاس صخره‌نوردی طبیعت صبح امروز در قالب گروهی به ارتفاعات بند یخچال دربند رفته و هنگام صخره‌نوردی به دلیل نامشخصی سقوط کرده و بر اثر برخورد با دیواره دچار شکستگی شد.

بدین ترتیب پس از هماهنگی امدادگران هلال‌احمر، بالگرد اورژانس برای امدادرسانی در محل حاضر شد و هر دو مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد



سرطناب» مهندس م.ص...... . ساعت 12:6 صبح روز دوشنبه 86 مرداد 29